Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gold Forum
iGrandTheftAuto.com Forums > Important Information > Website & Forum Problems & Discussion
angeal18
What topics are available to gold members?
Marney1
QUOTE (angeal 18 @ Feb 13 2010, 09:14 PM) *
What topics are available to gold members?

They're secret. ph34r.gif
Heartless
First one to tell him gets a perma-ban, lol.
Marney1
Or worse, a perm.



Or worse, a perm.

Massacre
Nothing special, except the porn.
Heartless
QUOTE (Marney1 @ Feb 13 2010, 04:52 PM) *
Or worse, a perm.



Or worse, a perm.



That joke was so bad, you told it twice.
Marney1
Oops! How did that happen? huh.gif
ViceMan
QUOTE (Massacre @ Feb 13 2010, 09:58 PM) *
Nothing special, including the porn.


Edit'd fo' troof... nyeggah.
Massacre
I have some shit you can't safely download without a ghost IP. It's very special, especially the one where the two old guys rape the retarded girl.

Holy shit, you changed your name.
Marney1
Pedo Stalker XD.png
TreeFitty
Win the deathmatch competition and find out yourself.
OptimumPx


Pay me $10 and I'll un-block one word for you. smile.gif
TreeFitty
just make it Wheel of Fortune.
PabloHoneyOle
Hey, did you guys see what I posted in the Gold Forums? Go check it out. HOORAY.
Massacre
Fucking awesome. You guys need to see this shit.
Marney1
I'm having trouble uploading a picture of my dick for the Gold Members' Dick contest. Massacre - your one looks weird, is that some kind of growth?
Massacre
It's a piercing. And a tattoo. And the head is also wearing a gas mask.
Heartless
QUOTE (OptimumPx @ Feb 15 2010, 12:00 AM) *


Pay me $10 and I'll un-block one word for you. smile.gif


Totally worth it.
PabloHoneyOle
I put some new pictures up of DO's mom. Be sure to check them out.
Massacre
God damn, look at those titties.
DuffMan
tbh it's nothing you can't get free from Beast Forums anyway.
Ex-PS Fanboy
QUOTE (DuffMan @ Feb 15 2010, 03:30 PM) *
tbh it's nothing you can't get free from Beast Forums anyway.

*Backs away*

*Bolts off through the screen door*
Massacre
QUOTE (PS Fanboy @ Feb 15 2010, 07:54 PM) *
QUOTE (DuffMan @ Feb 15 2010, 03:30 PM) *
tbh it's nothing you can't get free from Beast Forums anyway.

*Backs away*

*Bolts off through the screen door*

*Forgets about the second door*

*Breaks face*
Ex-PS Fanboy
Lol
Jacko
So you get this Gold membership when you donate some cash right? Well I havent seen any Donate-sections on the website. Was there one in GTA-SanAndreas.com or GTA4.tv?
TreeFitty
Old forums had a link (it looked like a forum but said something like "Purchase Gold"). Now, you go to "My Controls" and then on the left it has a link for "Purchase Paid Subscription". Or click here.
The Awesome One
QUOTE (TreeFitty @ Feb 16 2010, 09:09 PM) *
Old forums had a link (it looked like a forum but said something like "Purchase Gold"). Now, you go to "My Controls" and then on the left it has a link for "Purchase Paid Subscription". Or click here.

Ooo, tempting. Ah fuck it, I will just wait to become a mod, like TF did.
Marney1
QUOTE (Kaptain.Kuntz @ Feb 16 2010, 11:49 PM) *
QUOTE (TreeFitty @ Feb 16 2010, 09:09 PM) *
Old forums had a link (it looked like a forum but said something like "Purchase Gold"). Now, you go to "My Controls" and then on the left it has a link for "Purchase Paid Subscription". Or click here.

Ooo, tempting. Ah fuck it, I will just wait to become a mod, like TF did.

Are you for real?
TreeFitty
Sadly, I don't think he's joking.
Marney1
QUOTE (TreeFitty @ Feb 16 2010, 11:53 PM) *
Sadly, I don't think he's joking.

Can't you move this to The Asylum?
TreeFitty
Was thinking about it. Or just locking it up. Meh, fuck it.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.