Help - Search - Members - Calendar
Full Version: I'm Baaaaaack!
iGrandTheftAuto.com Forums > GTA4.TV/GTA-SanAndreas.com Archive > Old Forum Archive (Read Only) > General > Entertainment
Pages: 1, 2
Prime
You thought!

</leaves>

biggrin.gif
1UP
Huh... Shoot no ones here... *Leaves*
psychø
prove ur back i don't believe u

its a conspiricy i tell u
GTAXBOX
Welcome back bro but you still havent put my old account back. sad.gif
cuda is your boi
who? WHO?? meh
Pyrocy
WHY WON'T YOU DIE?!
Criollo
Prime is Back From Califaz
user posted image
PapaBearDX
cool. actually damnit. well nothin i can do.
DAMIAN91
I thought we only had 2 administrators.mellow.gif





biggrin.gif
Prime
QUOTE (GTAXBOX @ Dec 19 2004, 01:23 AM)
Welcome back bro but you still havent put my old account back. sad.gif

Which account?

I'm back like Ma$e ... fa real g!
kobain
hey another admin??? fuck!
Pitbull
way hey he's back >_> sleep.gif when are you leaving. again. sad.gif
Prime
I've been admin, turd.

Psy <3's me.. I <3's him backssssss smile.gif
DAMIAN91
QUOTE (kobain @ Dec 18 2004, 07:33 PM)
hey another admin??? fuck!

He was made admin because Psy felt sorry for retarded people.
Passionate Homo Sapiens Ingester
hes been an admin since back in the day *shakes stick*
Pyrocy
QUOTE (Prime @ Dec 19 2004, 01:34 AM)
I've been admin, turd.

Psy <3's me.. I <3's him backssssss smile.gif

Psy <3's me more though! I am the favorite tongue.gif
LanceVance
welcome back dude.
kobain
QUOTE (mello_yello @ Dec 19 2004, 01:39 AM)
hes been an admin since back in the day *shakes stick*

lol....i know there was more ad's...just kidding.

never met you before tho Prime. 'sup.
cuda is your boi
can I get some Prime'd in my mouth?
The Immortal Republican
Great, another dumbass on the boards.
DAMIAN91
QUOTE (Immortal Ace @ Dec 18 2004, 07:57 PM)
Great, another dumbass on the boards.

ohmy.gif uh oooooooooooh spaghettios.
Criollo
Prime Reppin That Bakersfield Mafia BKRips

gonetgo
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma
Passionate Homo Sapiens Ingester
Ban Immortal Ass for being an Immortal Ass
Criollo
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:21 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield  Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma

Shut the Fukk up you lil faggot get off my nuts Stop Stalkin me wit your gay shit
1UP
One... two... three... Hey there is more then two admins... What ya know...
gonetgo
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:23 PM)
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:21 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield  Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma

Shut the Fukk up you lil faggot get off my nuts Stop Stalkin me wit your gay shit

h8ter



forkks
Passionate Homo Sapiens Ingester
kkk 4 lyv h0mez
1UP
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 10:25 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:23 PM)
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:21 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield  Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma

Shut the Fukk up you lil faggot get off my nuts Stop Stalkin me wit your gay shit

h8ter



forkks

Your a h8er... h8er
Criollo
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:25 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:23 PM)
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:21 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield  Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma

Shut the Fukk up you lil faggot get off my nuts Stop Stalkin me wit your gay shit

h8ter



forkks

ain't nobody hating on your weak ass get sum pussy an Shut tha fuhk up
DAMIAN91
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 08:23 PM)
QUOTE (gonetgo @ Dec 18 2004, 08:21 PM)
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:20 PM)
Prime Reppin That Bakersfield  Mafia BKRips

j00z dnt rep ya mamma

Shut the Fukk up you lil faggot get off my nuts Stop Stalkin me wit your gay shit

Hostile calm down it isnt worth it.
gonetgo
j00z all mus lke h8terade
Passionate Homo Sapiens Ingester
damn youz is all bustaz nau, 'specially u cabron
iSpyware
WIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAZA 187!
1UP
I am h8er...
gonetgo
ma wiggaz do0 a 187 on ya krew

WESTSIDENINEZ 4 lyf
Passionate Homo Sapiens Ingester
damn pymp yo iz a h8ar u got no rite bein busted awn. Hostile yo iz livin wit yo mama gng will pwn yo azz and fcuk ur momz
Criollo
QUOTE (ImaPhatPimp @ Dec 18 2004, 08:31 PM)
WIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAZA 187!

/\ The Hebrew Hammer laugh.gif
Go play your dreidel

user posted image
gonetgo
QUOTE (mello_yello @ Dec 18 2004, 09:34 PM)
damn pymp yo iz a h8ar u got no rite bein busted awn. Hostile yo iz livin wit yo mama gng will pwn yo azz and fcuk ur momz

st8 homeiy
1UP
Cant we all just be friends
user posted image
Passionate Homo Sapiens Ingester
yo frenshyp iz for dem buztaz lik hoztyl. yo is gonna be a buzta n go 2 mcy Ds n get a lil bustaz meal n feed yt 2 da JwP n yo mamma iz ma bizach
Criollo
QUOTE (mello_yello @ Dec 18 2004, 08:39 PM)
yo frenshyp iz for dem buztaz lik hoztyl. yo is gonna be a buzta n go 2 mcy Ds n get a lil bustaz meal n feed yt 2 da JwP n yo mamma iz ma bizach

amarillo que usted desea que usted era puta mexicano
???????????????
PRIME!?!?!

thats not a very good screename now isit?

you had soo much choice (cos u registerd b4 the site was 'famous')

and yet u chose a shit name...

happy (continuation of) admining though

smile.gif
Criollo
mello yello quit acting Like your Mexican

Passionate Homo Sapiens Ingester
I iz from maxicanland 4 lyf just cos u iz from queenz wit yo mamma Immotal ass
¡!HitMan!¡
QUOTE (??????????????? @ Dec 19 2004, 02:44 AM)
PRIME!?!?!

thats not a very good screename now isit?

you had soo much choice (cos u registerd b4 the site was 'famous')

and yet u chose a shit name...

happy (continuation of) admining though

smile.gif

?????????????? Is a wonderful name. rolleyes.gif
Criollo
QUOTE (mello_yello @ Dec 18 2004, 08:46 PM)
I iz from maxicanland 4 lyf just cos u iz from queenz wit yo mamma Immotal ass

You seriously are retarded worse than Gonetgo's down syndromed ass
TonyMontana
QUOTE
I iz from maxicanland 4 lyf just cos u iz from queenz wit yo mamma Immotal ass

wtf wink.gif
gonetgo
QUOTE (Hostile @ Dec 18 2004, 09:51 PM)
QUOTE (mello_yello @ Dec 18 2004, 08:46 PM)
I iz from maxicanland 4 lyf just cos u iz from queenz wit yo mamma Immotal ass

You seriously are retarded worse than Gonetgo's down syndromed ass

dnt fukk wit ma nigga mello wez 187 ya whack azz kkk mexakans 4 lfy
Passionate Homo Sapiens Ingester
yo u is got a syndrome dawn in yo ass sawg? dat shyt aint rite. yo shood see a dokter or yo mamma bout dat. ma nig gng we gonna 187 yo or sumtin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.