IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Getting cars out of a garage., Can't get the things to go away!
bwoodward
post Jan 3 2005, 01:22 PM
Post #1


Upstanding Citizen


Group: Members
Posts: 0
Joined: 3-January 05
Member No.: 7,793



Hey people, hope someone can help me reclaim my garage.

I've bought a property with a garage in north west LS I can't remember the name of the village. It's the one with a 4 vehicle garage near a pay and spray.

Anyway I've 2 cars in there a banshee (I think) and soemthing else, quite a big car. Don't know if it matters. Stupidly I got out of the 2nd car and teleported out of the way to get me out. Now I can't get in the damn things.

They don't dissapear like other cars do when parked too close
They are too big for CJ to push to make room to allow him into a car

I've tried parking other vehicles in there to make the garage too full - no luck
I can't jump on top of the cars
I've tried blowing them up - The garage just fixes them
I've tried blowing them up and rushing a car into stop the garage from closing - The car just gets blown up to and explodes out of the garage.

Does anyone have any other ideas for getting the damn things out?

Cheers, Ben
Achievements
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
HHH
post Jan 3 2005, 01:55 PM
Post #2


Upstanding Citizen


Group: Members
Posts: 0
Joined: 26-December 04
Member No.: 7,147



LOL i had same thing and i was like.. 'man i WILL start a new game cuz this shit...'

i tried all things u mentioned too cool.gif

my location was closest to 4 dragons, in Rockshore or something. first i had my BF sadler in there, but then i drove a Vincent in it without knowing there was another car in. i just smashed in the garage and when i got out i 'popped' on the streets.

i tried jumping IN my garage, behind those cars, to push them out, no succes. every time i did that, i got stuck in the middle of the roof, so my legs were in the garage and my chest and head were out of the roof... only thing to do then is RS, or let cops shoot u (it SUX if u dont have any more bullets and the cops dont even shoot you with 4 stars...)

then i tried with a tow truck AND tractor, but my cars were faced with their back to me... so NO WAY i could tow them. i blow them up hundred times with no succes and i really was gonna start over again.
then i took a taxi (not a cab) or a (fast) car but the front of the car may not be too high. i didnt had much space to run in it u know... i smashed on the back of that vincent, and then i saw the vincent comming UP, ON my taxi... i didnt moved my taxi (was still in it) and i saw my taxi 'glitching' (thats what i call it in a way) out of my garage. making abnormal move(s) to come out. but i told u my vincent was on my cab. i thought that Vincent would just fall of but NO, if u try good ull see, THIS is a way to fix it but i tell u, its damn hard and stressy, dont lose patient, u WILL get him out this way (i hope) Well, after 5 times trying that way, (i waited long enough untill the vincent was in a good position so i could get IN) my garage was fixed and now theres only a BP sadler in it thumbup.gif
basicly, the vincent stayed on my taxi with its rear wheels. while my taxi was 'glitching' out the garage, he moved the vincent with it. it looked like the vincent was gonna fall off, but he didnt. if u smash ur car onto the car in the garage it wont work, u really need to smash it that way u LIFT that car in ur garage ONTO the car u try this. a low and fast car should do this (with a couple of tries) and u even can get out of the car, if u done it right, the cars will get out.

serious, this works but i dunno if i xplained it well... cant take pics or movies so... let me know if it worked?
Achievements
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 27th November 2014 - 10:47 AM

GTA 5 | GTA San Andreas | Red Dead Redemption | GTA 4